Skip navigation

Avon Connects

The Community for Women

This Question is Possibly Answered

1 "correct" answer available (4 pts) 2 "helpful" answers available (2 pts)
1,150 Views 3 Replies Last post: Dec 4, 2012 10:18 PM by teolina18 RSS
Membru nou 1 posts since
Mar 15, 2012
3
Currently Being Moderated

Dec 3, 2012 10:38 PM

am nevoie de ajutor.

buna eu sunt selena si am o intrebare .am fost reprezentant avon iar dupa un timp am plecat din tara inainte de plecare mea am luat niste produse si am lasat in baza unei "prietene" bani si factura care trebuia achitata dar se pare ca nu sa tinut de cuvant cand m am intors in tara am gasit scrisori de la avon k voi fi data in judecata k nu platisem factura am incercat sa iau legatura u fata respectiva dar nu am mai dat de ea in fine eu am ajuns sapt trec in tara mai exact luni iar miercuri  am achitat factura am trimis si fax k dovada a plati si azi m am gandit sa intru din nou sa imi dau comanda am introdus nr de reprezentant dar se pare ca numai merge si nu stiu ce sa intamplat numai am voie sa trim comanda ca reprezentant dupa cele intamplate sau ce ?va rog sa ma ajutati si pe mn .

Consilier_Virtual_Avon Avansat 391 posts since
Sep 1, 2010
Currently Being Moderated
Dec 4, 2012 3:45 PM in response to: selena19
am nevoie de ajutor.

Draga mea,

 

Daca ai intaziat cu plata facturii mai mult de 65 zile de la data scadenta atunci inseamna ca nu vei mai putea plasa comanda, contul tau de Reprezentant a fost blocat find declarata Rau Platnic.

 

Cel mai bine este sa verifici cu colegii mei la Dep. de Relatii cu Clientii la numarul 021 311 85 55 sau *2866 (AVON), care este valabil in toate retelele de telefonie mobila.

 

Daca te mai pot ajuta cu alte informatii nu ezita sa-mi scrii.

gyongyi65 Master 22,901 posts since
Aug 20, 2010
Currently Being Moderated
Dec 4, 2012 4:04 PM in response to: selena19
am nevoie de ajutor.

da asta asa este

teolina18 Master 10,725 posts since
Aug 21, 2010
Currently Being Moderated
Dec 4, 2012 10:18 PM in response to: selena19
am nevoie de ajutor.

Mult succes cu solutionarea problemei !

 

Asa se intampla daca Reprezentantii nu-si achita la timp factura. Avon nu obliga pe nimeni la nimic, insa odata ce ai comandat ceva mi se pare de bun simt sa achiti factura . Oricum, oportunitatea Avon este foarte atractiva si cred ca sunt cele mai bune oferte de pe piata din Romania.

More Like This

  • Retrieving data ...

Bookmarked By (0)